Zet Zeka Numbers Eğitim Oyunu

Stok Kodu:
8681161430374
Boyut:
240-240-0
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2024-02-13
Kapak Türü:
Karton
Dili:
Türkçe
%8 indirimli
525,00TL
483,00TL
Havale/EFT ile: 473,34TL
8681161430374
698006
Zet Zeka Numbers Eğitim Oyunu
Zet Zeka Numbers Eğitim Oyunu
483.00
Zet Zeka Eğitim Oyunu Numbers ​Numbers, sadece bir zeka oyunu değil, aynı zamanda bir matematik eğitim seti! Numbers diğer matematik oyunlarından ayıran en önemli özellik, su doku mantığıyla mantık yürütme, eleme, eşleme gibi becerileri geliştirirken, bir yandan da matematiği ve matematik mantığını çocuğa oyun sayesinde verebilmesi! Başlıca kurallar: Görev Kitapçığı kurallar: Oyun alanının sadece üzerinde harfler yer alan bölmesiyle oyun oynanır. Geri kalan alanlar firmanın göndermiş olduğu mavi taşlar ile doldurulur. 1-9 arası sayılar kullanılacağı için geriye kalan sayılar kutunun içerisine bırakılır. Dokuz bölmenin herhangi bir noktasına sadece bir sayı için tek bir yıldız yerleştirilirse o sayı orada demektir. Dokuz bölmenin herhangi bir noktasına bir sayı için çarpı ifadelerini kullanırsa da o sayı o noktalara gelemez demektir. Dokuz bölmenin herhangi bir noktasına birden fazla sayı için birden fazla yıldız kullanılırsa o sayılar o noktalara gelebilir demektir. Burada sayıların o noktalara gelebilmelerindeki olasılık-kombinasyon sayısı artmaktadır. Diğer ipuçları vasıtası ile sayılar bölmelere yerleştirilir. Satır ve sütun mantığında satırın veya sütunun herhangi bir noktasına sadece bir sayı için tek bir yıldız ifadesi kullanılırsa oyun alanında kaç satır, kaç sütun varsa o alanlara bu sayı gelebilir demektir. Sayının hangi alana geleceğini diğer ipuçları belirleyecektir. Bazen bir, bazen iki bazen de üç ipucu bir arada kullanılarak sayılar bölmelere yerleştirilir. Eleme ve eşleştirme sistemine dikkat etmek gerekir. 2.Görev Kitapçığı Kurallar: Oyun alanının sadece üzerinde harfler yer alan bölmesiyle oyun oynanır. Geri kalan alanlar firmanın göndermiş olduğu mavi taşlar ile doldurulur. 1-9 arası sayılar kullanılacağı için geriye kalan sayılar kutunun içerisine bırakılır. Dokuz bölmenin herhangi bir noktasına sadece bir sayı için tek bir yıldız yerleştirilirse o sayı orada demektir. Dokuz bölmenin herhangi bir noktasına bir sayı için çarpı ifadelerini kullanırsa da o sayı o noktalara gelemez demektir. Dokuz bölmenin herhangi bir noktasına birden fazla sayı için birden fazla yıldız kullanılırsa o sayılar o noktalara gelebilir demektir. Burada sayıların o noktalara gelebilmelerindeki olasılık-kombinasyon sayısı artmaktadır. Diğer ipuçları vasıtası ile sayılar bölmelere yerleştirilir. Oyun içerisinde yer alan harfler de bu görev kitapçığında oyunun oynanışına dahil olacaktır. 3.Görev Kitapçığı Kurallar: Oyun alanının tamamı ve oyunda yer alan sayıların tamamı kullanılacaktır. On altı bölmenin herhangi bir noktasına sadece bir sayı için tek bir yıldız yerleştirilirse o sayı orada demektir. On altı bölmenin herhangi bir noktasına bir sayı için çarpı ifadelerini kullanırsa da o sayı o noktalara gelemez demektir. On altı bölmenin herhangi bir noktasına birden fazla sayı için birden fazla yıldız kullanılırsa o sayılar o noktalara gelebilir demektir. Burada sayıların o noktalara gelebilmelerindeki olasılık-kombinasyon sayısı artmaktadır. Diğer ipuçları vasıtası ile sayılar bölmelere yerleştirilir. Satır ve sütun mantığında satırın veya sütunun herhangi bir noktasına sadece bir sayı için tek bir yıldız ifadesi kullanılırsa oyun alanında kaç satır, kaç sütun varsa o alanlara bu sayı gelebilir demektir. Sayının hangi alana geleceğini diğer ipuçları belirleyecektir. Bazen bir, bazen iki bazen de üç ipucu bir arada kullanılarak sayılar bölmelere yerleştirilir. Eleme ve eşleştirme sistemine dikkat etmek gerekir. Oyun içerisinde yer alan harfler de bu görev kitapçığında oyunun oynanışına dahil olacaktır. Kazanımlar: Mantık Yürütme Konsantrasyon Otokontrol
Zet Zeka Eğitim Oyunu Numbers ​Numbers, sadece bir zeka oyunu değil, aynı zamanda bir matematik eğitim seti! Numbers diğer matematik oyunlarından ayıran en önemli özellik, su doku mantığıyla mantık yürütme, eleme, eşleme gibi becerileri geliştirirken, bir yandan da matematiği ve matematik mantığını çocuğa oyun sayesinde verebilmesi! Başlıca kurallar: Görev Kitapçığı kurallar: Oyun alanının sadece üzerinde harfler yer alan bölmesiyle oyun oynanır. Geri kalan alanlar firmanın göndermiş olduğu mavi taşlar ile doldurulur. 1-9 arası sayılar kullanılacağı için geriye kalan sayılar kutunun içerisine bırakılır. Dokuz bölmenin herhangi bir noktasına sadece bir sayı için tek bir yıldız yerleştirilirse o sayı orada demektir. Dokuz bölmenin herhangi bir noktasına bir sayı için çarpı ifadelerini kullanırsa da o sayı o noktalara gelemez demektir. Dokuz bölmenin herhangi bir noktasına birden fazla sayı için birden fazla yıldız kullanılırsa o sayılar o noktalara gelebilir demektir. Burada sayıların o noktalara gelebilmelerindeki olasılık-kombinasyon sayısı artmaktadır. Diğer ipuçları vasıtası ile sayılar bölmelere yerleştirilir. Satır ve sütun mantığında satırın veya sütunun herhangi bir noktasına sadece bir sayı için tek bir yıldız ifadesi kullanılırsa oyun alanında kaç satır, kaç sütun varsa o alanlara bu sayı gelebilir demektir. Sayının hangi alana geleceğini diğer ipuçları belirleyecektir. Bazen bir, bazen iki bazen de üç ipucu bir arada kullanılarak sayılar bölmelere yerleştirilir. Eleme ve eşleştirme sistemine dikkat etmek gerekir. 2.Görev Kitapçığı Kurallar: Oyun alanının sadece üzerinde harfler yer alan bölmesiyle oyun oynanır. Geri kalan alanlar firmanın göndermiş olduğu mavi taşlar ile doldurulur. 1-9 arası sayılar kullanılacağı için geriye kalan sayılar kutunun içerisine bırakılır. Dokuz bölmenin herhangi bir noktasına sadece bir sayı için tek bir yıldız yerleştirilirse o sayı orada demektir. Dokuz bölmenin herhangi bir noktasına bir sayı için çarpı ifadelerini kullanırsa da o sayı o noktalara gelemez demektir. Dokuz bölmenin herhangi bir noktasına birden fazla sayı için birden fazla yıldız kullanılırsa o sayılar o noktalara gelebilir demektir. Burada sayıların o noktalara gelebilmelerindeki olasılık-kombinasyon sayısı artmaktadır. Diğer ipuçları vasıtası ile sayılar bölmelere yerleştirilir. Oyun içerisinde yer alan harfler de bu görev kitapçığında oyunun oynanışına dahil olacaktır. 3.Görev Kitapçığı Kurallar: Oyun alanının tamamı ve oyunda yer alan sayıların tamamı kullanılacaktır. On altı bölmenin herhangi bir noktasına sadece bir sayı için tek bir yıldız yerleştirilirse o sayı orada demektir. On altı bölmenin herhangi bir noktasına bir sayı için çarpı ifadelerini kullanırsa da o sayı o noktalara gelemez demektir. On altı bölmenin herhangi bir noktasına birden fazla sayı için birden fazla yıldız kullanılırsa o sayılar o noktalara gelebilir demektir. Burada sayıların o noktalara gelebilmelerindeki olasılık-kombinasyon sayısı artmaktadır. Diğer ipuçları vasıtası ile sayılar bölmelere yerleştirilir. Satır ve sütun mantığında satırın veya sütunun herhangi bir noktasına sadece bir sayı için tek bir yıldız ifadesi kullanılırsa oyun alanında kaç satır, kaç sütun varsa o alanlara bu sayı gelebilir demektir. Sayının hangi alana geleceğini diğer ipuçları belirleyecektir. Bazen bir, bazen iki bazen de üç ipucu bir arada kullanılarak sayılar bölmelere yerleştirilir. Eleme ve eşleştirme sistemine dikkat etmek gerekir. Oyun içerisinde yer alan harfler de bu görev kitapçığında oyunun oynanışına dahil olacaktır. Kazanımlar: Mantık Yürütme Konsantrasyon Otokontrol
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat