Unity 3D İle Temel Seviye VR Oyun Geliştirme

Stok Kodu:
9786052118641
Boyut:
150-210-0
Sayfa Sayısı:
200
Basım Yeri:
İstanbul
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2021-01-28
Kapak Türü:
Karton
Kağıt Türü:
Kitap Kağıdı
Dili:
Türkçe
%8 indirimli
187,50TL
172,50TL
Havale/EFT ile: 155,25TL
9786052118641
518610
Unity 3D İle Temel Seviye VR Oyun Geliştirme
Unity 3D İle Temel Seviye VR Oyun Geliştirme
172.50
Oyun tasarımı, VR ve oyun motorları günümüzün ve geleceğin en değer gören ve görecek olan konuların başında geliyor. Her şeyden öte, oyun zaten insanlığın ilk zamanlarından beridir olan ve her daim hayatımızda olacağını düşünebileceğimiz bir kavram. Teknolojinin hızlı gelişimine en büyük öncülerden biri olan oyun sektörüne HTC Vive sanal gerçeklik gözlüğünden bakarak giriş yapın ve en yaygın kullanılan oyun motorlarından biri olan Unity ile ilgili önemli bir bilgi kaynağını başucunuza koyun. Bir oyun prototipi ile PC temelli ilk oyununuzu üretin! Konu Başlıkları Bir VR Tecrübesi Tasarlamak Piyasadan Örnekler Unity 2019 ve Kurulumu 3 Boyut Algısı Mesh: Görünür Obje Işık ve Kamera İlk Oyun Sahnemiz Kullanılan Dosya Tipleri Unity C# Giriş İlk ve Temel Objemiz: GameObject Oyun Algoritması Oyun Akışını Kodlama İnteraktif Objeler, Arayüz, Ses ve Müzik Optimizasyon Yazılım Optimizasyonları İmaj Dosyası ve Boyut Optimizasyonları Özel Bileşenler Particle System Çıktı Alma Diğer VR Sistemler Hakkında Bilgi
Oyun tasarımı, VR ve oyun motorları günümüzün ve geleceğin en değer gören ve görecek olan konuların başında geliyor. Her şeyden öte, oyun zaten insanlığın ilk zamanlarından beridir olan ve her daim hayatımızda olacağını düşünebileceğimiz bir kavram. Teknolojinin hızlı gelişimine en büyük öncülerden biri olan oyun sektörüne HTC Vive sanal gerçeklik gözlüğünden bakarak giriş yapın ve en yaygın kullanılan oyun motorlarından biri olan Unity ile ilgili önemli bir bilgi kaynağını başucunuza koyun. Bir oyun prototipi ile PC temelli ilk oyununuzu üretin! Konu Başlıkları Bir VR Tecrübesi Tasarlamak Piyasadan Örnekler Unity 2019 ve Kurulumu 3 Boyut Algısı Mesh: Görünür Obje Işık ve Kamera İlk Oyun Sahnemiz Kullanılan Dosya Tipleri Unity C# Giriş İlk ve Temel Objemiz: GameObject Oyun Algoritması Oyun Akışını Kodlama İnteraktif Objeler, Arayüz, Ses ve Müzik Optimizasyon Yazılım Optimizasyonları İmaj Dosyası ve Boyut Optimizasyonları Özel Bileşenler Particle System Çıktı Alma Diğer VR Sistemler Hakkında Bilgi
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat