Sinemaya Giriş - Suç

Stok Kodu:
9786055029296
Boyut:
150-215-0
Sayfa Sayısı:
152
Basım Yeri:
İstanbul
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2014-10-17
Çeviren:
Ahmet Birsen
Kapak Türü:
Karton
Kağıt Türü:
2.Hamur
Dili:
Türkçe
%40 indirimli
30,00TL
18,00TL
Havale/EFT ile: 16,20TL
9786055029296
670200
Sinemaya Giriş - Suç
Sinemaya Giriş - Suç
18.00
Çeşitli konuları, tarzları ve temaları içeren suç filmleri, sinemanın en erken zamanlarından beri izleyiciler, sinema endüstrisi ve eleştirmenler tarafından rağbet görür. Suç türü, polisiye filmlerde ipuçlarının peşine düşen dedektif rolüne bürünmekten bir anti-kahramanla özdeşleşmenin aykırı gerilimine kadar seyirciye bir dizi haz sunar. Ayrıca gangster filmleri, kara film, politik ve polisiye gerilimler gibi suç filmi kategorisine dahil pek çok türde farklı tarihsel dönemlerin kaygılarını keşfe çıkar. Sarah Casey Benyahia suç filminin gelişimine genel bir bakış geliştirerek, tür çalışmalarıyla ilgili temel kuram ve düşünceleri mercek altına alıyor. Bu çalışma suç filmlerinin soruşturma yapısı ve anlatısının yanı sıra, şiddetin estetiğini ve temsil ve ideoloji sorunlarını da kapsıyor. Bu konular türün tarihi, dedektifin rolü, "suç ailesi" filmleri ve komplo gerilimleri üzerine vaka çalışmalarıyla birlikte, çağdaş ve klasik Hollywood/Avrupa sineması üzerinden inceleniyor. Elinizdeki kitap Scarface (1932), Mildred Pierce (1945), Dirty Harry (1971), The Parallax View (1974), Reservoir Dogs (1992), Mystic River (2002), Caché (2005), Gone Baby Gone (2007), Zodiac (2007), Millennium Triology (2009) ve El Secreto de Sus Ojos (2010) gibi pek çok filmin ayrıntılı analizleri de dahil, anlatı, tür ve seyirci kuramlarına genel bir bakış sağlayarak tür çalışmaları için geniş bir çerçeve sunuyor.
Çeşitli konuları, tarzları ve temaları içeren suç filmleri, sinemanın en erken zamanlarından beri izleyiciler, sinema endüstrisi ve eleştirmenler tarafından rağbet görür. Suç türü, polisiye filmlerde ipuçlarının peşine düşen dedektif rolüne bürünmekten bir anti-kahramanla özdeşleşmenin aykırı gerilimine kadar seyirciye bir dizi haz sunar. Ayrıca gangster filmleri, kara film, politik ve polisiye gerilimler gibi suç filmi kategorisine dahil pek çok türde farklı tarihsel dönemlerin kaygılarını keşfe çıkar. Sarah Casey Benyahia suç filminin gelişimine genel bir bakış geliştirerek, tür çalışmalarıyla ilgili temel kuram ve düşünceleri mercek altına alıyor. Bu çalışma suç filmlerinin soruşturma yapısı ve anlatısının yanı sıra, şiddetin estetiğini ve temsil ve ideoloji sorunlarını da kapsıyor. Bu konular türün tarihi, dedektifin rolü, "suç ailesi" filmleri ve komplo gerilimleri üzerine vaka çalışmalarıyla birlikte, çağdaş ve klasik Hollywood/Avrupa sineması üzerinden inceleniyor. Elinizdeki kitap Scarface (1932), Mildred Pierce (1945), Dirty Harry (1971), The Parallax View (1974), Reservoir Dogs (1992), Mystic River (2002), Caché (2005), Gone Baby Gone (2007), Zodiac (2007), Millennium Triology (2009) ve El Secreto de Sus Ojos (2010) gibi pek çok filmin ayrıntılı analizleri de dahil, anlatı, tür ve seyirci kuramlarına genel bir bakış sağlayarak tür çalışmaları için geniş bir çerçeve sunuyor.
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat