Salih Mirzabeyoğlu'nun Babası Kumandan Baba'nın Hayat Hikayesi

Stok Kodu:
9786058309098
Boyut:
120-195-0
Sayfa Sayısı:
96
Basım Yeri:
İstanbul
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2019-12-12
Kapak Türü:
Karton
Kağıt Türü:
2.Hamur
Dili:
Türkçe
%8 indirimli
40,00TL
36,80TL
Havale/EFT ile: 36,06TL
9786058309098
696436
Salih Mirzabeyoğlu'nun Babası Kumandan Baba'nın Hayat Hikayesi
Salih Mirzabeyoğlu'nun Babası Kumandan Baba'nın Hayat Hikayesi
36.80
Mütefekkir Salih Mirzabeyoğlu'nun babası Muammer Şerif'in hayat hikâyesi: "Meselemiz, her zaman olduğu gibi işin zâhir yönünü köpürtmekten mâda, mânâ yönüne yönelmek ve ruh köpürtüleri içinde içyüz hakikatine nüfûz etmek. Bu sebeble, Muammer Şerif'in her ne kadar günlük hayatından kesitler vermeye çalıştıysak da, asıl maksadımızın onun mânâsını anlatmak olduğu âşikâr... Elbette derinlemesine nüfuz etmemiz mümkün değil ama, niyetimizin bu olduğunu belirtmiş olalım. Şurada doğdu, burada yaşadı, gitti geldi, yaptı etti meselelerinin elbette bir kıymeti söz konusu, lâkin asıl mesele bütün bunları neden yaptı, nasıl yaptı, niçin yaptı meselesidir... Şeklin mânâya nisbeti kurulamadıktan sonra herkesin yapıp ettiği aynı çizgide aynı kalitede görünür ki, bu durum hakikatin çiğnenmesi demektir. Falancanın yapıp ettikleriyle filâncanın yapıp ettikleri arasında elbette mânâ farkı vardır ve bu fark belirtilmezse veya doğru belirtilemezse zulüm olur... Bu sebeble, büyüklerin değerlendirilmesi riskli işlerdendir; mesuliyet gerektirir."
Mütefekkir Salih Mirzabeyoğlu'nun babası Muammer Şerif'in hayat hikâyesi: "Meselemiz, her zaman olduğu gibi işin zâhir yönünü köpürtmekten mâda, mânâ yönüne yönelmek ve ruh köpürtüleri içinde içyüz hakikatine nüfûz etmek. Bu sebeble, Muammer Şerif'in her ne kadar günlük hayatından kesitler vermeye çalıştıysak da, asıl maksadımızın onun mânâsını anlatmak olduğu âşikâr... Elbette derinlemesine nüfuz etmemiz mümkün değil ama, niyetimizin bu olduğunu belirtmiş olalım. Şurada doğdu, burada yaşadı, gitti geldi, yaptı etti meselelerinin elbette bir kıymeti söz konusu, lâkin asıl mesele bütün bunları neden yaptı, nasıl yaptı, niçin yaptı meselesidir... Şeklin mânâya nisbeti kurulamadıktan sonra herkesin yapıp ettiği aynı çizgide aynı kalitede görünür ki, bu durum hakikatin çiğnenmesi demektir. Falancanın yapıp ettikleriyle filâncanın yapıp ettikleri arasında elbette mânâ farkı vardır ve bu fark belirtilmezse veya doğru belirtilemezse zulüm olur... Bu sebeble, büyüklerin değerlendirilmesi riskli işlerdendir; mesuliyet gerektirir."
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat