“... Teoride kabul ettiğimiz birçok şey var;ancak bunların tam anlamını henüz görmedik.Zihin çok kaygandır;planları vardır ve bunları tanımlayabilir.Ancak Mesnevî'nin dediği gibi insanın varlığı bir ormandır ve orada henüz değerlendirmediğimiz, evcilleştirmediğimiz birçok yaratık vardır.İyi ya da kötü için henüz görmediğimiz pek çok olasılık var.Kendimize, kaderimize, görevimize, insanlarla ve çevremizdeki şeylerle bağlantılarımıza baktığımızda pek çok şey bilinmiyor.Biz.tıpkı mimarlık teorisi ve tarihini inceleyen ama henüz kendi evlerini inşa etmeye başlamamış erkekler gibi.İstediği hasadı biçmek istiyorsa, sonunda oraya girmek ve işi yapmak zorunda olan kişinin kendisidir.Onun için işi başka kimse yapamaz, onun sorunlarını kimse çözemez,kimse onu ikna edemez veya onu ikna edemez.Kendi içinde büyümek, mücadele etmek, uyanmak için her şeyin üzerinde özlem duyan bir şey bulmalıdır.O zaman belki biraz işe yarayabilir, başka türlü değil.Öyle görünüyor ... "
“... Teoride kabul ettiğimiz birçok şey var;ancak bunların tam anlamını henüz görmedik.Zihin çok kaygandır;planları vardır ve bunları tanımlayabilir.Ancak Mesnevî'nin dediği gibi insanın varlığı bir ormandır ve orada henüz değerlendirmediğimiz, evcilleştirmediğimiz birçok yaratık vardır.İyi ya da kötü için henüz görmediğimiz pek çok olasılık var.Kendimize, kaderimize, görevimize, insanlarla ve çevremizdeki şeylerle bağlantılarımıza baktığımızda pek çok şey bilinmiyor.Biz.tıpkı mimarlık teorisi ve tarihini inceleyen ama henüz kendi evlerini inşa etmeye başlamamış erkekler gibi.İstediği hasadı biçmek istiyorsa, sonunda oraya girmek ve işi yapmak zorunda olan kişinin kendisidir.Onun için işi başka kimse yapamaz, onun sorunlarını kimse çözemez,kimse onu ikna edemez veya onu ikna edemez.Kendi içinde büyümek, mücadele etmek, uyanmak için her şeyin üzerinde özlem duyan bir şey bulmalıdır.O zaman belki biraz işe yarayabilir, başka türlü değil.Öyle görünüyor ... "