9786253971700
608259
https://www.sehadetkitap.com/urun/ogretmen-ogrenci-ve-velilere-yonelik-ilkokullarda-metaverse-ve-dijital-oyunlar
Öğretmen, Öğrenci ve Velilere Yönelik İlkokullarda Metaverse Ve Dijital Oyunlar
150.15
İlkokullarda Metaverse ve Dijital Oyunlar kitabı; velilere, öğrencilere ve öğretmenlere yönelik, artan karmaşıklığıyla öğrencilerin eğitim deneyimlerini geliştirmek için örnek uygulamalar ve derinlemesine kazanımlar içermektedir. Ayrıca günümüz gelişen ve dijitalleşen dünyasında, metaverse ve dijital oyunların eğitim senaryosuna özellikle de ilkokul müfredatına dâhil edilmesi noktasına katkı sağlamayı amaçlamaktayız. Birinci bölümde, eğitim için yepyeni bir platform olarak giderek daha popüler hâle gelen sanal bir dünya olan metaverse'nin ve tasarım odaklı düşünme sistematiğinin potansiyelini araştırmaktadır. Kitabımızın ikinci bölümünde; veliler, öğretmenler ve öğrenciler için öğrenme deneyimini geliştirmek, akademik sonuçları iyileştirmek ve öğrencileri dijital geleceğe hazırlamak adına geliştirilmiş dijital oyunlar (Ör: Minecraft Education®, Roblox® vb.), farklı dersler için ayrı ayrı incelenmiştir. Kitabın son bölümünde ise metaverse ve dijital oyunlarla birlikte kullanılması muhtemel araç gereç ve uygulama örneklerine yer verilmiştir.
Günümüz yeni dünyasının hâlâ biraz kafa karıştırıcı ama çok daha iyi fırsatlarını kaçırmadan önce bu deneyime şimdi başlamak istiyorsanız doğru yerdesiniz.
İlkokullarda Metaverse ve Dijital Oyunlar kitabı; velilere, öğrencilere ve öğretmenlere yönelik, artan karmaşıklığıyla öğrencilerin eğitim deneyimlerini geliştirmek için örnek uygulamalar ve derinlemesine kazanımlar içermektedir. Ayrıca günümüz gelişen ve dijitalleşen dünyasında, metaverse ve dijital oyunların eğitim senaryosuna özellikle de ilkokul müfredatına dâhil edilmesi noktasına katkı sağlamayı amaçlamaktayız. Birinci bölümde, eğitim için yepyeni bir platform olarak giderek daha popüler hâle gelen sanal bir dünya olan metaverse'nin ve tasarım odaklı düşünme sistematiğinin potansiyelini araştırmaktadır. Kitabımızın ikinci bölümünde; veliler, öğretmenler ve öğrenciler için öğrenme deneyimini geliştirmek, akademik sonuçları iyileştirmek ve öğrencileri dijital geleceğe hazırlamak adına geliştirilmiş dijital oyunlar (Ör: Minecraft Education®, Roblox® vb.), farklı dersler için ayrı ayrı incelenmiştir. Kitabın son bölümünde ise metaverse ve dijital oyunlarla birlikte kullanılması muhtemel araç gereç ve uygulama örneklerine yer verilmiştir.
Günümüz yeni dünyasının hâlâ biraz kafa karıştırıcı ama çok daha iyi fırsatlarını kaçırmadan önce bu deneyime şimdi başlamak istiyorsanız doğru yerdesiniz.
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.