Matematik Oyunları

Stok Kodu:
9789752973008
Boyut:
135-195-0
Sayfa Sayısı:
156
Basım Yeri:
İstanbul
Baskı:
4
Basım Tarihi:
2006-11-01
Kapak Türü:
Karton
Kağıt Türü:
2.Hamur
Dili:
Türkçe
%32 indirimli
105,00TL
71,40TL
Havale/EFT ile: 69,97TL
9789752973008
700275
Matematik Oyunları
Matematik Oyunları
71.40
• Matematik oyunları; nim, nimbi, kekler, skittles, rim, sayısal trafik, kare hedef, lucasta, harita, kayles, coin strip, rakam silme, ayakkabı numarası ile yaş bulma, sayı elde etme, takvimlerle eğlence, dört parmaklı sayılar, çarpan çıkarma, fark yazma palindrom sayılar. • İskambil kağıdı numaraları; nasıl sayarsan say, iki kağıt, sayılı kağıtlar. • Palindrom sayılar, lineer kombinasyon • Ağırlık bulmacası, artan uzaklıklar • Çemberlerle sayı avı • Takvimlerle eğlence, rakam silme • Tüm rakamları kullan • Çift ve tek basamaklar • Matematik bulmacaları; artan uzaklıklar, kare bulmaca, ağırlık bulmacası, nehir, batan gemi, 3 litre elde etme, tüm rakamları kullan, çift ve tek basamaklar, asal basamaklar • Cevaplar çözümler • Matematik oyun ve bulmacaları ile ilgili kitaplar ve siteler. Bu soruya uygun cevabı verebilmek için bir matematik oyunundan ne beklediğimizi belirlememiz gerekir. • Öncelikle bir matematik oyununda beden - zihin aktivite dengesi, zihin aktivitesinden yana olmalı. • Oyuna başlayabilmek için 2' den fazla oyuncu gerektirmemen. Minimum elemanla oynanabilmeli. • Oyuncuların, oyunun her aşaması ile ilgili tam bilgileri olmalı. Örneğin poker gibi bir oyunda, oyuncular rakiplerinin ellerindeki kağıtları bilemeyebilirler. • Oyuncuların oyun sayesinde matematiğe ait temel kavram ve kuralları pekiştirebilmeleri sağlanmalı. • Kabul edilebilir bir sürede bitmeli. Tekrarlanabilen bir oyun ise, bitirilebileceği durumlar tam olarak tanımlı olmalı. • Çok az malzeme gerektirmen. Ucuza mal olabilecek ve rahatlıkla çoğaltılabilecek materyallerle oynanabilmeli.
• Matematik oyunları; nim, nimbi, kekler, skittles, rim, sayısal trafik, kare hedef, lucasta, harita, kayles, coin strip, rakam silme, ayakkabı numarası ile yaş bulma, sayı elde etme, takvimlerle eğlence, dört parmaklı sayılar, çarpan çıkarma, fark yazma palindrom sayılar. • İskambil kağıdı numaraları; nasıl sayarsan say, iki kağıt, sayılı kağıtlar. • Palindrom sayılar, lineer kombinasyon • Ağırlık bulmacası, artan uzaklıklar • Çemberlerle sayı avı • Takvimlerle eğlence, rakam silme • Tüm rakamları kullan • Çift ve tek basamaklar • Matematik bulmacaları; artan uzaklıklar, kare bulmaca, ağırlık bulmacası, nehir, batan gemi, 3 litre elde etme, tüm rakamları kullan, çift ve tek basamaklar, asal basamaklar • Cevaplar çözümler • Matematik oyun ve bulmacaları ile ilgili kitaplar ve siteler. Bu soruya uygun cevabı verebilmek için bir matematik oyunundan ne beklediğimizi belirlememiz gerekir. • Öncelikle bir matematik oyununda beden - zihin aktivite dengesi, zihin aktivitesinden yana olmalı. • Oyuna başlayabilmek için 2' den fazla oyuncu gerektirmemen. Minimum elemanla oynanabilmeli. • Oyuncuların, oyunun her aşaması ile ilgili tam bilgileri olmalı. Örneğin poker gibi bir oyunda, oyuncular rakiplerinin ellerindeki kağıtları bilemeyebilirler. • Oyuncuların oyun sayesinde matematiğe ait temel kavram ve kuralları pekiştirebilmeleri sağlanmalı. • Kabul edilebilir bir sürede bitmeli. Tekrarlanabilen bir oyun ise, bitirilebileceği durumlar tam olarak tanımlı olmalı. • Çok az malzeme gerektirmen. Ucuza mal olabilecek ve rahatlıkla çoğaltılabilecek materyallerle oynanabilmeli.
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat