İnsanlar, insan anlayışını aşan bilgiyi İlahi olarak adlandırmaya alışkın oldukları gibi, nedeni genellikle bilinmeyen herhangi bir şeyi İlahi veya Tanrı'nın işi olarak adlandırırlar: çünkü kitleler, Tanrı'nın gücünün ve takdirinin en önemli olduğunu düşünürler. özellikle bu tür olaylar kendilerine herhangi bir fayda veya kolaylık sağlıyorsa, olağanüstü ve doğa hakkında oluşturdukları anlayışa aykırı olaylar tarafından açıkça gösterilirler: Tanrı'nın varlığının mümkün olan en açık kanıtının, düşündükleri gibi doğa onu kırdığında elde edildiğini düşünürler. alışılagelmiş bir düzene tabidirler ve dolayısıyla fenomenleri veya mucizeleri tabiî sebeplerle açıklayan veya anlamaya çalışanların Allah'ı ve O'nun takdirini ortadan kaldırdıklarına inanırlar...”
İnsanlar, insan anlayışını aşan bilgiyi İlahi olarak adlandırmaya alışkın oldukları gibi, nedeni genellikle bilinmeyen herhangi bir şeyi İlahi veya Tanrı'nın işi olarak adlandırırlar: çünkü kitleler, Tanrı'nın gücünün ve takdirinin en önemli olduğunu düşünürler. özellikle bu tür olaylar kendilerine herhangi bir fayda veya kolaylık sağlıyorsa, olağanüstü ve doğa hakkında oluşturdukları anlayışa aykırı olaylar tarafından açıkça gösterilirler: Tanrı'nın varlığının mümkün olan en açık kanıtının, düşündükleri gibi doğa onu kırdığında elde edildiğini düşünürler. alışılagelmiş bir düzene tabidirler ve dolayısıyla fenomenleri veya mucizeleri tabiî sebeplerle açıklayan veya anlamaya çalışanların Allah'ı ve O'nun takdirini ortadan kaldırdıklarına inanırlar...”