Güncel Öğrenme Teknolojileri ve Materyal Tasarımı

Stok Kodu:
9786257880381
Boyut:
160-235-0
Sayfa Sayısı:
376
Basım Yeri:
Ankara
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2021-08-24
Kapak Türü:
Karton
Kağıt Türü:
1.Hamur
Dili:
Türkçe
%43 indirimli
340,00TL
193,80TL
Havale/EFT ile: 174,42TL
9786257880381
532625
Güncel Öğrenme Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
Güncel Öğrenme Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
193.80
Yazar(lar): Sakine Öngöz, Murat Çoban, Canan Çolak, Esra Keleş, Zeynep Tatlı, Muzaffer Özdemir, Meltem Huri Baturay, Olgun Sadık, Funda Ergüleç, Oktay Oktay, Memet Üçgül, Mehmet Kokoç, Tolga Hayıt, Sinan Hopcan, Elif Polat, Mehmet Emin Öztürk Bu kitap, güncel öğrenme teknolojilerini eğitimcilere tanıtmak ve bu teknolojiler yardımıyla materyal tasarımının nasıl yapılabileceğine ilişkin bilgi vermek amacıyla hazırlanmıştır. Kitap kapsamında ele alınan öğrenme teknolojileri; dijital kitap, dijital oyunlar, 3B sanal dünyalar, sanal laboratuvarlar, artırılmış gerçeklik uygulamaları, programlanabilir teknolojiler, 3B yazıcılar, öğrenme analitikleri panelleri, bedenlenmiş biliş uygulamaları ve kavranabilir teknolojilerdir. Öncelikle her bir teknoloji ve uygulama, ayrıntılı bir şekilde tanıtılarak örneklendirilmiştir. Ardından ilgili teknoloji ve uygulamaların tasarım ve geliştirme sürecine ilişkin somut bilgiler sunulmuştur. Kitabın, öğrenme teknolojileri ve öğretim materyalleri tasarımı ile ilgilenen tüm eğitimcilere ve araştırmacılara katkı sağlaması dileğiyle…
Yazar(lar): Sakine Öngöz, Murat Çoban, Canan Çolak, Esra Keleş, Zeynep Tatlı, Muzaffer Özdemir, Meltem Huri Baturay, Olgun Sadık, Funda Ergüleç, Oktay Oktay, Memet Üçgül, Mehmet Kokoç, Tolga Hayıt, Sinan Hopcan, Elif Polat, Mehmet Emin Öztürk Bu kitap, güncel öğrenme teknolojilerini eğitimcilere tanıtmak ve bu teknolojiler yardımıyla materyal tasarımının nasıl yapılabileceğine ilişkin bilgi vermek amacıyla hazırlanmıştır. Kitap kapsamında ele alınan öğrenme teknolojileri; dijital kitap, dijital oyunlar, 3B sanal dünyalar, sanal laboratuvarlar, artırılmış gerçeklik uygulamaları, programlanabilir teknolojiler, 3B yazıcılar, öğrenme analitikleri panelleri, bedenlenmiş biliş uygulamaları ve kavranabilir teknolojilerdir. Öncelikle her bir teknoloji ve uygulama, ayrıntılı bir şekilde tanıtılarak örneklendirilmiştir. Ardından ilgili teknoloji ve uygulamaların tasarım ve geliştirme sürecine ilişkin somut bilgiler sunulmuştur. Kitabın, öğrenme teknolojileri ve öğretim materyalleri tasarımı ile ilgilenen tüm eğitimcilere ve araştırmacılara katkı sağlaması dileğiyle…
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat