9786057470707
716625
https://www.sehadetkitap.com/urun/es-seria
Eş-Şerîa
138.00
İslâm Şeriatı, Allah'ın kulları için seçtiği hayat tarzıdır. Allah'ın gönderdiği şeriatın aslını tevhid ve adalet teşkil eder. Beşerî sistemler ve kanunlarda ise, Tevhid ilkesi yerini şirke veya putperestliğe yahut güçlünün egemenliğine bırakır. Eğer bu sistemlerde Tevhid'e aykırı değilmiş gibi görünen bir adalet kırıntısı olsa bile bu, halka bir nevi rüşvet gibi sunulur. Öyleyse İslâm Şeriatının en temel özelliği Tevhid alanında insana Rabbini tanıtmak ve Rabbinin yeryüzünde kendisinden ne istediğini bilmektir. İslâm Dini böylece Tevhid'i ve Şeriatı Allah'ın kitabı, Rasulü'nün (sallallahu aleyhi ve sellem) Sünneti'nin ışığında bize öğretir. İslâm, Din ve dünya ayırımı denen bir yanlışlığa ve sapmaya asla izin vermez. Bugün Batıcılar ve modernist nifak ehli, din ve dünya ayırımı yaparak doğrudan İslâm Dini'ni tahrif edip, İslam Dini'nin esası olan “Tevhid Akidesi”ni hedef almışlardır. Allah'a kulluğu yani varlığımızın gayesini din ve dünya olarak ayırmakla, Allah'ın Din'inde ihtilafa düşmeyi ve O'na karşı isyanı körüklemektedir. Halbuki Din, Tevhid, ahlak ve Şeriat olarak bir bütündür. Bu bütünlüğü bozmaya yönelik tüm davranışlar ve teşrî eylemler şirki ve küfrü gündeme getirir.
İslâm Şeriatı, Allah'ın kulları için seçtiği hayat tarzıdır. Allah'ın gönderdiği şeriatın aslını tevhid ve adalet teşkil eder. Beşerî sistemler ve kanunlarda ise, Tevhid ilkesi yerini şirke veya putperestliğe yahut güçlünün egemenliğine bırakır. Eğer bu sistemlerde Tevhid'e aykırı değilmiş gibi görünen bir adalet kırıntısı olsa bile bu, halka bir nevi rüşvet gibi sunulur. Öyleyse İslâm Şeriatının en temel özelliği Tevhid alanında insana Rabbini tanıtmak ve Rabbinin yeryüzünde kendisinden ne istediğini bilmektir. İslâm Dini böylece Tevhid'i ve Şeriatı Allah'ın kitabı, Rasulü'nün (sallallahu aleyhi ve sellem) Sünneti'nin ışığında bize öğretir. İslâm, Din ve dünya ayırımı denen bir yanlışlığa ve sapmaya asla izin vermez. Bugün Batıcılar ve modernist nifak ehli, din ve dünya ayırımı yaparak doğrudan İslâm Dini'ni tahrif edip, İslam Dini'nin esası olan “Tevhid Akidesi”ni hedef almışlardır. Allah'a kulluğu yani varlığımızın gayesini din ve dünya olarak ayırmakla, Allah'ın Din'inde ihtilafa düşmeyi ve O'na karşı isyanı körüklemektedir. Halbuki Din, Tevhid, ahlak ve Şeriat olarak bir bütündür. Bu bütünlüğü bozmaya yönelik tüm davranışlar ve teşrî eylemler şirki ve küfrü gündeme getirir.
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.