Dijital Oyun ve Tutundurma

Stok Kodu:
9786253982713
Boyut:
135-215-
Sayfa Sayısı:
134
Basım Yeri:
İstanbul
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2023-04-26
Kapak Türü:
Karton
Kağıt Türü:
Kitap Kağıdı
Dili:
Türkçe
%8 indirimli
130,00TL
119,60TL
Havale/EFT ile: 117,21TL
9786253982713
601516
Dijital Oyun ve Tutundurma
Dijital Oyun ve Tutundurma
119.60
Dijital Oyun ve Tutundurma Oyun endüstrisinin günümüzde geldiği nokta, sadece bir eğlence aracı olmaktan öteyi işaret eden süreçleri bizlere sunuyor. Özellikle yıllar içinde geçirdiği gelişim ve dönüşümün etkisi bağlamında bakıldığında, oluşan endüstrinin büyüklüğü, benzer pek çok pazarı geride bırakmaya başlıyor. Artık farklı sektörlerin de kendini oyunla entegre etmeye başladığı yeni bir kullanıcı anlayışı söz konusu. Kitap, bu oluşan bakış açısının hem oyuna hem de oyun ile oluşturulan farklı noktalarına ışık tutan geniş kapsamlı bir alanyazın taramasıyla birlikte iki bilimsel araştırmayı içeriyor. Pazarlamanın karması olan tutundurmaya ve iletişim sektörü üzerinden ekonomik noktaların tanımlanmasına dijital oyun örneklemi üzerinden odaklanıyor. Kitapta, bir yandan istatistiksel süreçler bağlamında veri analizi uygulamalarının örneklendirilmesi sağlanırken diğer yandan iletişim çalışmalarına entegre edilebileceğini de söyleyebileceğimiz biçimsel analiz bağlamında disiplinler arası bir zemin kurulmaya çalışılıyor.
Dijital Oyun ve Tutundurma Oyun endüstrisinin günümüzde geldiği nokta, sadece bir eğlence aracı olmaktan öteyi işaret eden süreçleri bizlere sunuyor. Özellikle yıllar içinde geçirdiği gelişim ve dönüşümün etkisi bağlamında bakıldığında, oluşan endüstrinin büyüklüğü, benzer pek çok pazarı geride bırakmaya başlıyor. Artık farklı sektörlerin de kendini oyunla entegre etmeye başladığı yeni bir kullanıcı anlayışı söz konusu. Kitap, bu oluşan bakış açısının hem oyuna hem de oyun ile oluşturulan farklı noktalarına ışık tutan geniş kapsamlı bir alanyazın taramasıyla birlikte iki bilimsel araştırmayı içeriyor. Pazarlamanın karması olan tutundurmaya ve iletişim sektörü üzerinden ekonomik noktaların tanımlanmasına dijital oyun örneklemi üzerinden odaklanıyor. Kitapta, bir yandan istatistiksel süreçler bağlamında veri analizi uygulamalarının örneklendirilmesi sağlanırken diğer yandan iletişim çalışmalarına entegre edilebileceğini de söyleyebileceğimiz biçimsel analiz bağlamında disiplinler arası bir zemin kurulmaya çalışılıyor.
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat