Çocuk Yazı

Stok Kodu:
9786054518463
Boyut:
135-195-0
Sayfa Sayısı:
58
Basım Yeri:
İstanbul
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2013-09-01
Çeviren:
Burak Özyalçın
Kapak Türü:
Karton
Kağıt Türü:
2.Hamur
Dili:
Türkçe
Kategori:
%38 indirimli
75,00TL
46,50TL
Havale/EFT ile: 41,85TL
9786054518463
403833
Çocuk Yazı
Çocuk Yazı
46.50
fışkırıyor durmadan huzur içindeki ölüler çiçek ağaç çalı ve ormandan / ardından benim gölgemi düşürecek leylak 1924te Viyanada doğan Friederike Mayröcker, 2001 yılında Alman dilinin en önemli ödülü olan Georg Büchner Ödülünün sahibi oldu. 2000 yılında aramızdan ayrılan Ernst Jandlın hayat arkadaşıydı. Elinizdeki kitap Mayröckerin 19472008 arası çeşitli dönemlerine ait kendi seçtiği en önemli yirmi bir şiirini kapsıyor. Friederike Mayröcker kendi ifadesiyle bir poetik synthesizerdır. Sözel eşyalarını mektuplardan, gazetelerden, rüyalardan vs. biriktirir. Bağlamlarından koparak serbestçe devinmeye başlayan sözcükler kendilerini gündelik dilin çağrışımlarına bırakır. Deneysel olan ise montajlama tekniğidir. Malzeme seçimi de çoğunlukla tesadüfîliği hatırlatır. Neredeyse organik bir biçimde hareket eden bu yapılar kâh birbirlerini reddeder, çatışır; kâh birleşir, iç içe geçer. Kapak fotoğrafı, dilin içinde yaşayan yazarın çalışma odasındaki yaratıcı kaosunu ve şiir öncesini göstermektedir.
fışkırıyor durmadan huzur içindeki ölüler çiçek ağaç çalı ve ormandan / ardından benim gölgemi düşürecek leylak 1924te Viyanada doğan Friederike Mayröcker, 2001 yılında Alman dilinin en önemli ödülü olan Georg Büchner Ödülünün sahibi oldu. 2000 yılında aramızdan ayrılan Ernst Jandlın hayat arkadaşıydı. Elinizdeki kitap Mayröckerin 19472008 arası çeşitli dönemlerine ait kendi seçtiği en önemli yirmi bir şiirini kapsıyor. Friederike Mayröcker kendi ifadesiyle bir poetik synthesizerdır. Sözel eşyalarını mektuplardan, gazetelerden, rüyalardan vs. biriktirir. Bağlamlarından koparak serbestçe devinmeye başlayan sözcükler kendilerini gündelik dilin çağrışımlarına bırakır. Deneysel olan ise montajlama tekniğidir. Malzeme seçimi de çoğunlukla tesadüfîliği hatırlatır. Neredeyse organik bir biçimde hareket eden bu yapılar kâh birbirlerini reddeder, çatışır; kâh birleşir, iç içe geçer. Kapak fotoğrafı, dilin içinde yaşayan yazarın çalışma odasındaki yaratıcı kaosunu ve şiir öncesini göstermektedir.
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat