ABD Ve Türkiye'de Yaşayan Müslüman Ve Gayrimüslim Cemaatlerin Dini Müzik Algılarının Karşılaştırmalı

Stok Kodu:
9786053445395
Boyut:
150-210-0
Sayfa Sayısı:
207
Basım Yeri:
Ankara
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2017-09-19
Kapak Türü:
Karton
Kağıt Türü:
2.Hamur
Dili:
Türkçe
%23 indirimli
100,00TL
77,00TL
Havale/EFT ile: 75,46TL
9786053445395
448836
ABD Ve Türkiye'de Yaşayan Müslüman Ve Gayrimüslim Cemaatlerin Dini Müzik Algılarının Karşılaştırmalı
ABD Ve Türkiye'de Yaşayan Müslüman Ve Gayrimüslim Cemaatlerin Dini Müzik Algılarının Karşılaştırmalı
77.00
İÇİNDEKİLER ÖNSÖZ ................................................................................................ .....v İÇİNDEKİLER ........................................................................................ ....vii TABLO LİSTESİ ..................................................................................... ......x GRAFİK LİSTESİ .................................................................................... .xviii KISALTMALAR ..................................................................................... xxvii 1. GİRİŞ ............................................................................................... ......1 1.1. PROBLEM DURUMU ....................................................................... 1 1.2. PROBLEM CÜMLESİ ........................................................................ 2 1.3. HİPOTEZLER .................................................................................... 2 1.4. ALT PROBLEMLER ........................................................................... 9 1.5. METODOLOJİ VE VERİ TOPLAMAYÖNTEMLERİ ............................. 11 1.5.1. Araştırma Modeli .................................................................. 11 1.5.2. Veri Toplama Yöntemleri ...................................................... 12 1.5.3. Veri İşleme Yöntemleri ve Süreci .......................................... 12 1.5.4. Ankete Katılan Grupların Demografik Özellikleri .................. 18 1.5.4.1.İstanbul'da Ankete Katılanların Demografik Özellikleri ...... 18 1.5.4.2. ABD - Portland'da Ankete Katılanların Demografik Özellikleri ........................................................................................ 19 1.6. SINIRLAMALAR.............................................................................. 20 1.7. VARSAYIMLAR ............................................................................... 20 1.8. EVREN VE ÖRNEKLEM ................................................................... 21 1.9. İLGİLİ LİTERATÜR .......................................................................... 22 2. BULGULAR VE YORUM ..................................................................... ....33 2.1. MÜZİK İLİŞKİLERİNE İLİŞKİN BULGU VE YORUMLAR .................. 33 2.1.1.DİNİ MÜZİĞİ ÖZELLİKLE DİNLEDİĞİNİZ MEKANLAR VAR MI?45 2.1.2. DİNİ MÜZİĞİN SESLENDİRİLİŞİNDE ÖN PLANDA OLAN ENSTRÜMANLAR ............................................................................. 46 2.2. MÜZİK BİLGİSİNE İLİŞKİN BULGU VE YORUMLAR ......................... 59 2.2.1. Dini Müzik Denildiğinde Aklınıza Gelen İlk Form Hangisidir? 59 2.3. MÜZİK ALGISINA İLİŞKİN BULGU VE YORUMLAR .......................... 60 2.3.1 Genel Olarak Dini Müzik Algısı ............................................... 60 2.3.2. DİNİ MÜZİK DİNLENİNDİĞİNDE AKLA GELEN DUYGULAR ..... 76 2.4. DİNİ MÜZİK DİNLENİLDİĞİNDE HİSSEDİLEN DUYGULAR ............... 88 2.4.1. DİNİ MÜZİĞİN GÜÇLENDİRDİĞİ DUYGULAR ........................ 107 2.4.2. DİNİ MÜZİK HANGİ DUYGULAR İÇİNDE DİNLENİLİR ........... 126 2.5. DİNİ MÜZİĞİN KAYNAĞI ............................................................. 140 2.6. DİNİ MÜZİĞİN İŞLEVİ .................................................................. 146 2.7. MÜZİĞİ DİNİ KILAN ÖĞELER ....................................................... 155 3. SONUÇ ............................................................................................ ..163 3.1.İSTANBUL VE PORTLAND/ME'DAKİ MÜSLÜMAN VE GAYRIMÜSLİM CEMAATLERIN DİNİ MÜZİK ALGISI ..................................................... 163 3.1.1. İstanbul'daki Müslüman Cemaatlerin Dini Müzik Algısı ................................................................................... 163 3.1.2. İstanbul'daki Gayrimüslim Cemaatlerin Dini Müzik Algısı ................................................................................... 164 3.1.3. Portland'daki Müslüman Cemaatlerin Dini Müzik Algısı .................................................................................. 164 3.1.4. Portland'daki Gayrimüslim Cemaatlerin Dini Müzik Algısı .................................................................................. 165 3.2.İSTANBUL VE PORTLAND/ME'DAKİ MÜSLÜMAN VE GAYRIMÜSLİM CEMAATLERİN DİNİ MÜZİK ALGISININ KARŞILAŞTIRILMASI ........................................................................... 165 3.2.1. İstanbul ve Portland'daki Müslüman Cemaatlerin Dini Müzik Algılarının Karşılaştırılması .......................................... 165 3.2.2. İstanbul ve Portland'daki Gayrimüslim Cemaatlerin Dini Müzik Algılarının Karşılaştırılması ................................................. 166 3.2.3 İstanbul'da ki Müslüman ve Portland'daki Gayrimüslim Cemaatlerin Dini Müzik Algılarının Karşılaştılması ........................ 167 3.2.4. İstanbul'daki Gayrimüslim ve Portland'daki Müslüman Cemaatlerin Dini Müzik Algılarının Karşılaştılması ........................ 168 3.3. HİPOTEZ SONUÇLARI .................................................................. 169
İÇİNDEKİLER ÖNSÖZ ................................................................................................ .....v İÇİNDEKİLER ........................................................................................ ....vii TABLO LİSTESİ ..................................................................................... ......x GRAFİK LİSTESİ .................................................................................... .xviii KISALTMALAR ..................................................................................... xxvii 1. GİRİŞ ............................................................................................... ......1 1.1. PROBLEM DURUMU ....................................................................... 1 1.2. PROBLEM CÜMLESİ ........................................................................ 2 1.3. HİPOTEZLER .................................................................................... 2 1.4. ALT PROBLEMLER ........................................................................... 9 1.5. METODOLOJİ VE VERİ TOPLAMAYÖNTEMLERİ ............................. 11 1.5.1. Araştırma Modeli .................................................................. 11 1.5.2. Veri Toplama Yöntemleri ...................................................... 12 1.5.3. Veri İşleme Yöntemleri ve Süreci .......................................... 12 1.5.4. Ankete Katılan Grupların Demografik Özellikleri .................. 18 1.5.4.1.İstanbul'da Ankete Katılanların Demografik Özellikleri ...... 18 1.5.4.2. ABD - Portland'da Ankete Katılanların Demografik Özellikleri ........................................................................................ 19 1.6. SINIRLAMALAR.............................................................................. 20 1.7. VARSAYIMLAR ............................................................................... 20 1.8. EVREN VE ÖRNEKLEM ................................................................... 21 1.9. İLGİLİ LİTERATÜR .......................................................................... 22 2. BULGULAR VE YORUM ..................................................................... ....33 2.1. MÜZİK İLİŞKİLERİNE İLİŞKİN BULGU VE YORUMLAR .................. 33 2.1.1.DİNİ MÜZİĞİ ÖZELLİKLE DİNLEDİĞİNİZ MEKANLAR VAR MI?45 2.1.2. DİNİ MÜZİĞİN SESLENDİRİLİŞİNDE ÖN PLANDA OLAN ENSTRÜMANLAR ............................................................................. 46 2.2. MÜZİK BİLGİSİNE İLİŞKİN BULGU VE YORUMLAR ......................... 59 2.2.1. Dini Müzik Denildiğinde Aklınıza Gelen İlk Form Hangisidir? 59 2.3. MÜZİK ALGISINA İLİŞKİN BULGU VE YORUMLAR .......................... 60 2.3.1 Genel Olarak Dini Müzik Algısı ............................................... 60 2.3.2. DİNİ MÜZİK DİNLENİNDİĞİNDE AKLA GELEN DUYGULAR ..... 76 2.4. DİNİ MÜZİK DİNLENİLDİĞİNDE HİSSEDİLEN DUYGULAR ............... 88 2.4.1. DİNİ MÜZİĞİN GÜÇLENDİRDİĞİ DUYGULAR ........................ 107 2.4.2. DİNİ MÜZİK HANGİ DUYGULAR İÇİNDE DİNLENİLİR ........... 126 2.5. DİNİ MÜZİĞİN KAYNAĞI ............................................................. 140 2.6. DİNİ MÜZİĞİN İŞLEVİ .................................................................. 146 2.7. MÜZİĞİ DİNİ KILAN ÖĞELER ....................................................... 155 3. SONUÇ ............................................................................................ ..163 3.1.İSTANBUL VE PORTLAND/ME'DAKİ MÜSLÜMAN VE GAYRIMÜSLİM CEMAATLERIN DİNİ MÜZİK ALGISI ..................................................... 163 3.1.1. İstanbul'daki Müslüman Cemaatlerin Dini Müzik Algısı ................................................................................... 163 3.1.2. İstanbul'daki Gayrimüslim Cemaatlerin Dini Müzik Algısı ................................................................................... 164 3.1.3. Portland'daki Müslüman Cemaatlerin Dini Müzik Algısı .................................................................................. 164 3.1.4. Portland'daki Gayrimüslim Cemaatlerin Dini Müzik Algısı .................................................................................. 165 3.2.İSTANBUL VE PORTLAND/ME'DAKİ MÜSLÜMAN VE GAYRIMÜSLİM CEMAATLERİN DİNİ MÜZİK ALGISININ KARŞILAŞTIRILMASI ........................................................................... 165 3.2.1. İstanbul ve Portland'daki Müslüman Cemaatlerin Dini Müzik Algılarının Karşılaştırılması .......................................... 165 3.2.2. İstanbul ve Portland'daki Gayrimüslim Cemaatlerin Dini Müzik Algılarının Karşılaştırılması ................................................. 166 3.2.3 İstanbul'da ki Müslüman ve Portland'daki Gayrimüslim Cemaatlerin Dini Müzik Algılarının Karşılaştılması ........................ 167 3.2.4. İstanbul'daki Gayrimüslim ve Portland'daki Müslüman Cemaatlerin Dini Müzik Algılarının Karşılaştılması ........................ 168 3.3. HİPOTEZ SONUÇLARI .................................................................. 169
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat